Hakureenit, Hervantajärvi. Periaatteessa ihan kai ok reeni... Mutta että mun täytyy suunnitella paremmin reenit, ja palkata koiraa oikeasta asiasta: nyt vahvistetaan haukkua mun luona ja mun luona pysymistä. Kondiksessa siis koiran lähtö ja näytölle meno. Takki jotenkin tyhjä. Ehkä se tästä...

Agilityreenit. Kerrassaan loistavat reenit. Ronjasta oltiin jopa leipomassa agilityvaliota. Cool Mutta siis pari ratapätkää tehtiin, joissa vedin ihan oman suunnitelman: toiset ohjasi paljolti edestä, mä käytännössä koko ajan takaa. Ja tulosta tuli, saatiin paljon hyvää palautetta. Mun täytyy vaan oikeasti keskittyä ohjaamiseen (heti jos vähänkin löysäilen, kaarrokset lisääntyy ja suoritustarkkuus kärsii) ja luottaa koiraan, sillä se kyllä tekee niin kuin sitä on opetettu. Mutta siis todellakin kerrassaan mahtavat reenit, joiden pohjalta on hyvä ilmoittautua seuraaviin kisoihin. Jes! Nauru